.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بخشی از زمین‌هایی که جهاددانشگاهی در سکوت خبری از نحوه هزینه کرد منابع حاصل از مولد سازی اقدام به فروش آن کرده ، اراضی کشاورزی در چپکرود واقع در شهرستان جویبار است، زمین‌های 6، 17 و 80 هکتاری که تاکنون با تصدی‌گری جهاد دانشگاهی مازندران، به اقدامات کشاورزی و پژوهشی اختصاص داشت که نگرانی ها از احتمال  خروج منابع حاصله از استان و هزینه کرد در دیگر استان‌های وجود دارد .... آقای استاندار ! حواستان به فروش زمین های جهاد دانشگاهی باشد ! + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : بخشی از زمین‌هایی که جهاددانشگاهی در سکوت خبری از نحوه هزینه کرد منابع حاصل از مولد سازی اقدام به فروش آن کرده ، اراضی کشاورزی در چپکرود واقع در شهرستان جویبار است، زمین‌های 6، 17 و 80 هکتاری که تاکنون با تصدی‌گری جهاد دانشگاهی مازندران، به اقدامات کشاورزی و پژوهشی اختصاص داشت که نگرانی ها از احتمال خروج منابع حاصله از استان و هزینه کرد در دیگر استان‌های وجود دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است      فقط راننده مقصر نیست ! / فرسودگی جاده و ایمنی پایین خودرو را جدی بگیرید
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است (ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد . افزایش تخلّفات در حوزه ایمنی کارگاهی و مرگ کارگران در مازندران !
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد .(ادامه)
سقوط تلویزیون موجب مرگ کودک 5 ماهه میاندرودی شد
(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد.

جدیدترین خبر از پرونده سوء‌قصد به آیت الله سلیمانی
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد. (ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران درخصوص معاینات روانپزشکی قاتل در پرونده قتل آیت‌الله سلیمانی توضیح داد. آخرین خبر از قاتل آیت‌الله سلیمانی / بیماری روانی او تایید شد؟
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران درخصوص معاینات روانپزشکی قاتل در پرونده قتل آیت‌الله سلیمانی توضیح داد.(ادامه)
پزشکی قانونی مازندران هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل آیت الله سلیمانی تا روز ۲۰ اردیبهشت هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی و قطعی نکرده است. بررسی سلامت روانی متهم به قتل آیت الله سلیمانی در پزشکی قانونی
پزشکی قانونی مازندران هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل آیت الله سلیمانی تا روز ۲۰ اردیبهشت هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی و قطعی نکرده است.(ادامه)
۳۷ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن در مازندران جان باختند. گاز جان ۳۷ مازندرانی را گرفت
۳۷ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن در مازندران جان باختند.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل ۲ مرد پس از ۸ ماه در شهرستان "ساری" خبر داد. کشف راز یک جنایت هولناک پس از ۸ ماه در ساری
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل ۲ مرد پس از ۸ ماه در شهرستان "ساری" خبر داد.(ادامه)
گاز گرفتگی جان ۱۸ مازندرانی را گرفت.
(ادامه)
قاتل خاموش جان ۱۸ مازندرانی را گرفت
۱۸ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن در مازندران جان باختند.(ادامه)
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است. ۳ برابر شدن سالمندان کشور تا ۳۰ سال آینده / رشد پرشتاب سالمندی در مازندران
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است.(ادامه)
تحویل جسد ۱۱ فوتی سیل به پزشکی قانونی نوشهر و چالوس
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از تحویل جسد ۱۱ فوتی سیل به پزشکی قانونی شهرستان نوشهر چالوس خبر داد.(ادامه)
2900 نفر از ایثارگران شاغل خواستار تبدیل وضعیت شدند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اعلام اینکه 2 هزار و 900 نفر از افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان از این اداره کل نامه تبدیل وضعیت دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون تبدیل وضعیت 2 هزار و 89 نفر از متقاضیان انجام شده است. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است .... شناسایی ۶۰ پرونده تصادف ساختگی در پزشکی قانونی مازندران/ نگرانی از افزایش پرونده‌های قضایی جراحی زیبایی / تشکیل ۱۷ پرونده قصور پزشکی در یک سال / درخواست از خیرین برای ساخت و تجهیز سالن تشریح در شهرستان های استان / هشدار نسبت به دور زدن قانون سقط جنین در استان
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است ....(ادامه)
جان باختن ۲۲ تن در تصادفات نوروزی مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از جان باختن ۲۲ تن در تصادفات نوروزی استان خبر داد.(ادامه)
کاهش ۵۴ درصدی تلفات تصادفات نوروزی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران شمار تلفات ناشی از تصادفات را در هفته اول تعطیلات نوروزی در استان ۱۱ نفر ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۵۴ درصدی داشته است.(ادامه)
کشیک نوروزی مراکز پزشکی قانونی در شهرهای مازندران
مدیر‌کل پزشکی قانونی مازندران گفت: این اداره کل در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیلات در ایام نوروز و خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران و شهروندان اقدام به برقراری کشیک به‌صورت منطقه‌ای در هفت مرکز کرده است. (ادامه)
طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران،  سرپرست جدید اداره کل انتقال خون مازندران منصوب شد.

سرپرست جدید اداره کل انتقال خون مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، سرپرست جدید اداره کل انتقال خون مازندران منصوب شد. (ادامه)
انتصاب سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران
دکتر عبداله محمدی فیروزجایی به عنوان سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران منصوب شد.(ادامه)
ضرورت تشدید محدودیت‌ها در صورت اوج گیری کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از لزوم تشدید محدودیت‌ها در صورت اوج گیری کرونا خبر داد.(ادامه)
نزاع و درگیری بیشترین دلیل مازنی ها به پزشکی قانونی است
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، نزاع، درگیری، تصادفات و حوادث کار را بیشترین مراجعات مردم به این اداره ذکر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند

پشت پرده زندگی در کمپ‌های ترک اعتیاد مازندران / بهزیستی مازندران : بررسی می‌کنیم !
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند (ادامه)
رفع خطر ۱۸ درصد نقاط پر تصادف مازندران
۱۰۷ نقطه حادثه خیز و پرتصادف در مازندران شناسایی و ۲۰ مورد از ابتدای امسال تاکنون رفع خطر شده است.(ادامه)
سلامت روانی متهم به قتل ۲ خواهر میاندورودی در دست بررسی است
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سلامت روانی متهم به قتل ۲ خواهر در پزشکی قانونی در دست بررسی بوده و تاکنون اظهار نظر رسمی در این زمینه صورت نگرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی استان  مازندران گفت: ۱۸ نفر ( همگی مرد ) بر اثر غرق‌شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال قبل  ۸ نفر گزارش شده است.


خرداد مرگبار در دریای مازندران / محمود آباد بیشترین غریق
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: ۱۸ نفر ( همگی مرد ) بر اثر غرق‌شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۸ نفر گزارش شده است. (ادامه)
۳ نانوایی در مازندران پلمب شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به برخورد با ۶۳ نانوایی در تعطیلات نیمه خرداد گفت: سه نانوایی پلمب شد.(ادامه)
بر اساس ارزیابی انجام شده توسط کارشناسان سازمان پزشکی قانونی کشور، روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران ، رتیه اول را در سال 99 کسب نمود. کسب رتبه اول کشور توسط روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران
بر اساس ارزیابی انجام شده توسط کارشناسان سازمان پزشکی قانونی کشور، روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران ، رتیه اول را در سال 99 کسب نمود.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.